Damya 5 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Damya 4 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

~ Saya & Atul Bergambar ~

Assalamualaikum...


Cerita agak basi dah, tapi mama saya lambat nak publish kan... Hari Sabtu lepas 17/09/2010 kami telah pergi beraya ke rumah kawan mama yakni Ibu Mona... pergi pon dalam koi 3 sampai saner... pas tu mama ajak balik cepat-cepat sebab kakak Ibu ada wat open house... takut kang lambat lak Ibu pegi sane... saya baru jer nak main-main ngan anak Ibu tu.... Rabiatul Adawiyah a.k.a Dottie Atul... opsss... kami adalah sebaya... beza 2 minggu je saya tua dari Atul ni... tapi tengoklah betapa mantopnya dia skang... hehehe.






Haa ni mama ada simpan gambar kitorg masa masing-masing umo 8 bulan... masa tu saya lebar sket dari Atul.. hik hik hik... eh kedudukan bergambar nampaknya tiap kali bergambar saya belah kiri Atul belah kanan eks??




3 of us... berlatar belakangkan Ayah Ezry n buah langsat.




Eh eh Mama pon nak enteprem.. tapi malu-malu... huhu




pssttt : Atul tengok saya pakai inai, terus dia pon mintak nak pakai inai jugak.. hehe


No comments: