Damya 5 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Damya 4 Tahun

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday, September 24, 2010

~ "CONTEST: LEBARAN SI MANJA" ~

CONTEST: LEBARAN SI MANJA daripada aunty chubby



Contest ini akan bermula pada 31 OGOS 2010 (sempena besday Qaseh yg Ke-2) dan akan berakhir pada 5 OKTOBER 2010 (sempena besday Boboy yg Ke-1);
~ yeay sempat lagi! saya ambil kesempatan ni utk wish epi belated bestday to Qaseh dan epi advance bestday to Boboy

Contest ini terbuka kepada Baby yang berumur 1 HARI sehingga 3 TAHUN; 
~ errr agak-agak saya layak lagi tak?? saya umo 3 tahun 6 bln esok.. 

Letakkan 1 GAMBAR sahaja (sama ada sedang memakai BAJU KURUNG @ BAJU MELAYU, MAIN BUNGA API @ APE SAJE KEADAAN YANG MENGGAMBARKAN SUASANA RAYA); 
~ ni gambar saya pada 1 Syawal 1431H yang lalu.. ekceli sedondon dengan Mama & Adelya


Nama Penuh Saya : Julia Nur Damya binti Jefry
Umur : 3 tahun setengah
Status Saya : Single... eh saya anak Mama saya




Di bawah gambar SI MANJA masukkan maklumat spt ini NAMA PENUH SI MANJA, UMUR SI MANJA, STATUS SI MANJA dan NAMA PENGIRIM (Status Si Manja x kesah la anak sendiri @ anak org lain yg penting gmbar ORIGINAL k)  
~ done



WAJIB menjadi FOLLOWER blog ini; 
~ mama saya dah follow... yang ke 94

Buat 1 ENTRY mengenai contest ini dan LINK BACK ke contest ini;  
~ nak cuba makcik-makcik leh klik sini ---> http://chubby8485.blogspot.com/2010/08/contest-lebaran-si-manja.html


Letakkan BANNER CONTEST ini di SIDEBAR BLOG dan juga perlu LINK BACK ke entry ini; 
~ done

Siap post, sila TINGGALKAN LINK POST CONTEST di bahagian COMMENT;
~ done


2 comments:

Dzil Khadeeja said...

thanx ya sudi join contest..gud luck =)

Lida Rahim said...

hi aunty chubby... gud luck je ke? igtkan umum saya as pemenang.. hehe gurau je